Знову дії співробітників ПФ України визнанні протиправними
Головна - Знову дії співробітників ПФ України визнанні протиправними
Знову дії співробітників ПФ України визнанні протиправними
Знову дії співробітників ПФ України визнанні протиправними

         В попередній статті ("Про правові наслідки прийняття Постанови КМ України від 23.04.2012р. № 355") вже повідомлялось про те, що на виконання соціальних ініціатив Президента України закріплених Постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2012 року № 355 "Про збільшення розмірів пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі Постанова 355) уповноваженні органи Міністерства оборони України, МВС  України, Служби безпеки України та інших силових відомств надані довідки про розмір грошового забезпечення, визначеного відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2007 року № 1294 станом на 1 квітня 2012 р. "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" (далі Постанова 1294).

Відповідно до Постанови 355 передбачено підвищення до пенсій призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі Закон 2262-12) у розмірі з 01 липня 2012 року на 11 відсотків пенсій, з 01 вересня 2012 року на 23 відсотків та з 01 січня 2013 року до 35 відсотків.

При цьому розміри пенсій, обчислені з урахуванням цих підвищень, не можуть перевищувати розміри пенсій, обчислені відповідно до Закону виходячи з грошового забезпечення, встановленого, за відповідними посадами військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу станом на 1 квітня 2012 року.

Замість законного проведення перерахунку пенсій у відповідності до ч. 3 ст. 63 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" запропоновано не зовсім зрозумілий для військових пенсіонерів механізм підвищення пенсій.

Максимальний розмір підвищення зазначений в розрахунку пенсій (роздруківки) військових пенсіонерів - це різниця між основним розміром призначеної пенсії без урахування надбавок інвалідам війни, учасникам бойових дій, додаткових пенсій "чорнобильцям" і т.і., та розміром пенсії, яка би визначалася законним шляхом.

Якщо максимальний розмір підвищення пенсії з 1 січня 2013 року значно перевищує 35 відсотків, це означає, що держава не доплачує вам пенсійне забезпечення.

Взагалі, враховуючи правову позицію Верховного Суду України (постанови від 24.04.2012 р., від 23.10.2012 р.) підставою для проведення перерахунку пенсії є фактична зміна хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, проведена на підставі рішення суб'єкта владних повноважень, наділеного правом встановлювати чи змінювати види грошового забезпечення військовослужбовців.

Відповідно до частини другої статті 51 Закону 2262-12 перерахунок пенсій повинен здійснюватися на момент виникнення такого права

Момент виникнення такого права - фактичне збільшення грошового забезпечення відповідної категорії військовослужбовців, яке підтверджується наданими уповноваженими підрозділами силових відомств територіальним пенсійним управлінням довідками про грошове забезпечення відповідних посад осіб, звільнених з військової служби станом на 1 квітня 2012 року.

Фактичне збільшення розміру грошового забезпечення військовослужбовців відповідної категорії є підставою для проведення перерахунку пенсії з 01 квітня 2012 року.

Викладене нами підтверджене на практиці.

Рішення суду першої інстанції:

Справа № 2604/19239/12

ПОСТАНОВА

іменем України

"20" вересня 2012 р. Дніпровський районний суд м. Києва в складі:

головуючого судді: Антипової Л. О

при секретарі: Філімоновій Ю.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві цивільну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві про визнання дій протиправними та зобов'язання здійснити перерахунок пенсії, суд -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві та просив визнати протиправними дії відповідача щодо відмови у здійснені йому перерахунку пенсії та зобов'язати Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві здійснити з 01.04.2012 р. перерахунок та виплату йому пенсії у зв'язку із збільшенням грошового забезпечення військовослужбовців на підставі довідки про розмір грошового забезпечення від 17.05.2012 р. № 21/3/2-1496/2057 наданої  Фінансово-економічним управлінням Служби безпеки України.

В судовому засіданні позивач підтримав заявлені вимоги в повному обсязі та просив їх задовольнити з підстав, викладених у позовній заяві.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував, посилаючись на те, що довідка №21/3/2-1496/2057 від 17.05.2012 р. видана на виконання постанови Кабінету Міністрів України № 355 від 23.04.2012 року "Про збільшення розмірів пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" , а відтак, на її  підставі не може бути здійснено перерахунок пенсії у зв'язку зі зміною розмірів грошового забезпечення, просив в його задоволенні відмовити в повному обсязі.

Суд, вислухавши пояснення позивача, представника відповідача, дослідивши матеріали справи, приходить до наступного.

Як встановлено в судовому засіданні, позивач є пенсіонером та перебуває на обліку  в управлінні пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві,  отримує пенсію за вислугу років на умовах ЗУ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", що підтверджується документами, які містяться в матеріалах справи.

23 квітня 2012 року Кабінет Міністрів України  прийняв постанову № 355 "Про збільшення розмірів пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" відповідно до якої передбачено підвищення до пенсій  призначених відповідно до ЗУ " Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" у розмірі з 01 липня 2012 року на 11 відсотків пенсій, з 01 вересня 2012 року на 23 відсотків та з 01 січня 2013 року до 35 відсотків.

При цьому розміри пенсій, обчислені з урахуванням цих підвищень, не можуть перевищувати розміри пенсій, обчислені відповідно до Закону виходячи з грошового забезпечення, встановленогопостановою Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2007 р. № 1294 "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб", за відповідними посадами військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу станом на 1 квітня 2012 року.

З метою виконання зазначеного положення Службі безпеки України після набрання чинності цією постановою забезпечити оформлення та подання до органів Пенсійного фонду України довідок про розмір грошового забезпечення, визначеного відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 листопада 2007 р. № 1294 "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб", станом на 1 квітня 2012 р. у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 2008 р. № 45 "Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 р. № 393". Тому фінансово-економічним управлінням СБУ 17.05.2012 року було направлено до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві довідку про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсії  згідно  із постановою КМУ від 23.04.2012 р. № 355 ОСОБА_1

Відповідно статті 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв'язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв'язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством. Перерахунок пенсій здійснюється на момент виникнення права на перерахунок пенсій і провадиться у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Пунктами 1 та 5 Постанови Кабінету Міністрів України №45 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 р. № 393» визначено, що перерахунок раніше призначених відповідно до вищевказаного Закону пенсій проводиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, або у зв'язку із введенням для них нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, при цьому для перерахунку враховуються: посадовий оклад, оклад за військове звання та відсоткова надбавка за вислугу років у розмірах, установлених Кабінетом Міністрів України або керівником державного органу у межах його повноважень на момент виникнення права на перерахунок за відповідною посадою та військовим званням. 

З 01 січня 2008 року позивачу було зроблено перерахунок пенсії у зв'язку з прийняттям Кабінетом Міністрів України Постанови № 1294 від 7 листопада 2007 р. "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб".

Таким чином, оскільки після 01.01.2008 року Кабінет Міністрів України не приймав нових рішень про зміну розмірів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за ЗУ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", а Постанова КМУ № 355 встановлює лише підвищення до пенсії у відсотковому відношенні до розмірів пенсії, тому  підстав для перерахунку за ч. 3 ст. 63 Закону немає.

Згідно частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації;

8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Виходячи з вищевикладеного, відповідачем було правомірно відмовлено позивачу у проведенні перерахунку його пенсії, оскільки для його проведення не було жодних законних підстав.

Згідно ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Виходячи з вищенаведеного, оскільки позивач не надав суду беззаперечних доказів на підтвердження обставин, на яких ґрунтуються його вимоги, суд приходить до висновку, що позов задоволенню не підлягає.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 271794158161162163185-186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні позову ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві про визнання дій протиправними та зобов'язання здійснити перерахунок пенсії -відмовити.

Постанова суду може бути оскаржена сторонами до Київського апеляційного адміністративного суду через Дніпровський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя:

 

Рішення суду апеляційної інстанці.

 

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: 2а/2604/793/12(2604/19239/12                                            

Головуючий у 1-й інстанції:  Антипова Л.О.

Суддя-доповідач:  Бєлова Л.В.

ПОСТАНОВА

Іменем України

"22"листопада 2012 р. м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд в складі :

головуючого судді: Бєлової Л.В.,суддів:  Гром Л.М., Міщука М.С.

при секретарі:  Салоїд І.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві порядку ч. 1 ст. 41 КАС України апеляційну скаргу позивача -ОСОБА_3 на постанову Дніпровського районного суду м. Києва від 20 вересня 2012 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_3 до Головного управління пенсійного фонду України в м. Києві про визнання дій протиправними та зобов'язання здійснити перерахунок пенсії , -

В С Т А Н О В И В :

У серпні 2012 року позивач -ОСОБА_3 звернувся до Дніпровського районного суду м. Києва з адміністративним позовом, в якому просив:

- визнати протиправними дії Головного управління пенсійного фонду України в м. Києві у відмові перерахунку пенсії у зв'язку із збільшенням грошового забезпечення військовослужбовців з 01 квітня 2012 року;

- зобов'язати Головного управління пенсійного фонду України в м. Києві провести перерахунок пенсії на підставі довідки про розмір грошового забезпечення від 17.05.2012 року № 21/3/2-1496/2057 наданої Фінансово-економічним управлінням Служби безпеки України та здійснити відповідні виплати з 01 квітня 2012 року.

Постановою Дніпровського районного суду м. Києва від 20 вересня 2012 року у задоволені адміністративного позову відмовлено повністю.

Не погоджуючись із вказаною постановою від 20 вересня 2012 року, позивачем -ОСОБА_3 подано апеляційну скаргу, в якій апелянт просить скасувати оскаржувану постанову та прийняти нове рішення, яким задовольнити позов в повному обсязі.

Сторони, будучи належним чином повідомлені про дату, час та місце апеляційного розгляду справи, в судове засідання не з'явилися. Про причини своєї неявки суд не повідомили.

Враховуючи, що в матеріалах справи достатньо письмових доказів для правильного вирішення апеляційної скарги, а особиста участь сторін в судовому засіданні -не обов'язкова, колегія суддів у відповідності до ч. 4 ст. 196 КАС України визнала можливим проводити апеляційний розгляд справи за відсутності представників сторін.

Згідно ст. 41 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Заслухавши в судовому засіданні суддю доповідача, перевіривши матеріали справи колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно з  п. 1 ч. 1 ст. 198, ст. 202 КАС України, суд апеляційної інстанції скасовує постанову суду першої інстанції та приймає нову постанову, якщо суд першої інстанції допустив порушення норм матеріального чи процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Як вбачається з матеріалів справи, ОСОБА_3 звільнений зі служби, яку проходив в Службі безпеки України, перебуває на пенсійному обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в місті Києві та отримує пенсію відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

В травні 2012 року Фінансово-економічним управлінням Служби безпеки України було направлено до ГУ ПФУ в м. Києві довідку про розмір грошового забезпечення станом на 01 квітня 2012 року за посадою, яку обіймав позивач перед звільненням (а.с. 11).

На підставі вищезазначеного позивач звернувся до ГУ ПФУ в м. Києві із заявою, в якій просив провести перерахунок пенсії (а.с. 16-17).

Проте, листом від 20.08.2012 № 22837/12/К-2616 ГУ ПФУ в м. Києві відмовило позивачу у проведені перерахунку пенсії, мотивуючи відмову тим, що підстави для проведення відповідного перерахунку пенсії відсутні.

Суд першої інстанції, відмовляючи у позивачу у задоволені позову виходив з того, що перерахунок пенсій відповідно до Постанови 45 провадиться у разі прийняття рішення Кабінетом Міністрів України про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, а після 01.01.2008 року Кабінет Міністрів України не приймав нових рішень про зміну розмірів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, а тому відповідачем було правомірно відмовлено ОСОБА_3 у проведені перерахунку пенсії.

Колегія суддів, враховуючи доводи апеляційної скарги, не погоджується з таким висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 3 ст. 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв'язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв'язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством.

Апеляційний суд вважає помилковим висновок суду першої інстанції про те, що Порядком проведення перерахунку пенсій, призначених відповідно до  Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»визначено лише один орган - Кабінет Міністрів України, рішення якого про зміну розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення для відповідних категорій військовослужбовців, є належною підставою для перерахунку пенсій. Рішення інших органів не можуть братися до уваги управліннями ПФУ як підстава для перерахунку, оскільки є чіткий порядок, який визначає процедуру перерахунку пенсії та належні для цього підстави.

Зважаючи на те, що ч. 3 ст. 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»не вказує на рішення суб'єкта владних повноважень про зміну видів грошового забезпечення військовослужбовців як на підставу для перерахунку пенсії, а пов'язує її перерахунок з фактичною зміною видів грошового забезпечення, рішення відповідача про відмову ОСОБА_3 у  проведені перерахунку пенсії не відповідає вимогам закону.

Як вбачається з наведеної норми права, підставою для проведення перерахунку пенсії є фактична зміна хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, проведена на підставі рішення суб'єкта владних повноважень, наділеного правом встановлювати чи змінювати види грошового забезпечення військовослужбовців.

Апеляційним судом встановлено, що фінансово-економічним управління Служби безпеки України було направлено до ГУ ПФУ в м. Києві довідку № 21/3/2-1496/2057 від 17.05.2012 року, з якої вбачається, що розмір грошового забезпечення за посадою, яку обіймав позивач перед звільненням зі служби (помічник начальника 5 відділу 1 Служби УВКР Департаменту контррозвідки Служби безпеки України) було збільшено з 01 квітня 2012 року (а.с. 11).

Аналогічна правова позиція викладена й в постанові Верховного суду України від 24.04.2012 року по справі № 21-84а12.

Згідно зі ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 198 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати її та прийняти нову постанову суду.

Враховуючи викладене, колегія суддів вважає, що порушення норм матеріального та процесуального права, неповне з'ясуванням обставин, що мають значення для справи, призвели до неправильного вирішення справи, тому постанова Дніпровського районного суду м. Києва від 20 вересня 2012 року підлягає скасуванню з прийняттям нової постанови по справі, якою необхідно позов кагарлицької міжрайонної прокуратури київської області - задовольнити в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 160198202205207 КАС України, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу позивача -ОСОБА_3 на постанову Дніпровського районного суду м. Києва від 20 вересня 2012 року -задовольнити.

Постанову Дніпровського районного суду м. Києва від 20 вересня 2012 року - скасувати та ухвалити по справі нову постанову, якою адміністративний позов задовольнити повністю:

Визнати протиправними дії Головного управління пенсійного фонду України в м. Києві щодо відмови у проведені ОСОБА_3 перерахунку пенсії у зв'язку із збільшенням грошового забезпечення військовослужбовців з 01 квітня 2012 року.

Зобов'язати Головне управління пенсійного фонду України в м. Києві провести ОСОБА_3 перерахунок пенсії на підставі довідки про розмір грошового забезпечення від 17.05.2012 року № 21/3/2-1496/2057 наданої Фінансово-економічним управлінням Служби безпеки України та здійснити відповідні виплати з 01 квітня 2012 року, з врахуванням проведених виплат.

Постанова набирає законної сили з моменту постановлення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня її складання в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до  Вищого адміністративного суду України.

 

Касаційна інстанція.



ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

26 грудня 2012 року
м.Київ
К/9991/79708/12

Суддя Вищого адміністративного суду України Тракало В.В., перевіривши касаційну скаргу Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві на постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 22 листопада 2012 року у справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в  м. Києві про визнання дій протиправними та зобов'язання здійснити перерахунок пенсії,

в с т а н о в и л а :

Постановою Дніпровського районного суду м. Києва від 20 вересня 2012 року в задоволенні позову про визнання дій відповідача протиправними та зобов'язання здійснити перерахунок пенсії відмовлено.

Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 22 листопада 2012 року скасовано постанову суду першої інстанції та прийнято нову постанову про задоволення позову про зобов'язання відповідача провести позивачу перерахунок пенсії з 1 квітня 2012 року відповідно до ст. 63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».

У касаційній скарзі ставиться питання про скасування оскаржуваного судового рішення суду апеляційної інстанції з підстав порушення норм матеріального та процесуального права.

Відповідно до положень п. 5 ч. 5 ст. 214 КАС України суддя-доповідач відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі, якщо касаційна скарга є необґрунтованою і викладені в ній доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи.

За змістом цієї норми касаційна скарга повинна містити посилання на помилкове та/або неправильне застосування норм матеріального права при вирішенні справи та/або порушення судом норм процесуального права (у разі оскарження судового рішення по суті - пояснення, яким чином такі порушення вплинули на правильність вирішення справи).

Доводи касаційної скарги і зміст оскаржуваного судового рішення не дають підстав для висновку про те, що судом допущено порушення або неправильне застосування норм матеріального або процесуального права, яке призвело до неправильного вирішення справи, та зазначені доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи, що дає підстави вважати, що касаційна скарга є необґрунтованою.

Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 214 Кодексу адміністративного судочинства України,

у х в а л и л а :

Відмовити у відкритті касаційного провадження у справі за касаційною скаргою Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві на постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 22 листопада 2012 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя В.В. Тракало